STRATEGIA ROZWOJU

Jesteśmy przedsiębiorstwem o ponad dwudziestoletniej tradycji poszanowania dla jakości, w których klient i jego potrzeby były i są stawiane zawsze na najwyższym miejscu. Tradycję tą będziemy chronić i rozwijać.

Rozwój i wzrost przedsiębiorstwa oparty jest na wdrażaniu, zarządzaniu i dokumentowaniu jakości usług budowlanych na wszystkich etapach, zaś podstawowy cel długofalowej strategii rozwoju firmy oparty jest na zasadzie pełnego zadowolenia naszych klientów.

Spółka jest ciągle w pogoni za doskonałością, którą realizuje nieprzerwanie od początku istnienia. Dobrą pozycję na rynku budowlanym firma zawdzięcza nowoczesnemu zarządzaniu i innowacyjności przy jednoczesnym uwzględnieniu utrwalonych gustów klientów.
Potwierdzeniem jakości naszych usług jest wdrożony w 2003 roku system zarządzania jakością, zgodnego z wymogami normy ISO 9001:2000. Zdobycie tego certyfikatu nastąpiło w momencie wejścia Polski do Unii Europejskiej, co spowodowało, że pozostaliśmy firmą konkurencyjną  na terenie wszystkich krajów Unii Europejskiej.